THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday 12 June 2008

Gigiku Sakit Gila

salam bertemu lagi.

gigi aku masih lagi tak sembuh2. hari ini dah masuk hari ke 5. betapa peritnya sakit giginya Tuhan saja yang tahu. ditambah pula dengan presure. aku sebenarnya tak tahan presure. huhu...tapi nak buat camna dah memang lumrah aku kena hadapi semua ini.
Sekarang budak-budak rumah aku sudah mula tunjuk belang. Ada yang kaki perempuan, ada kaki club'in. nak ditegur dah besar2. yang tua pada aku pun ada tapi tak boleh nak fikir baik buruk. fikir nak seronok ja. mungkin family diorang ajar diorang cam 2 kot. kekadang terfikir jugak aku nak keluar dari rumah ni tapi memikirkan keadaan aku sekarang so terpaksa aku tangguhkan hajat aku. bukan apa aku nak keluar sebab aku dah kira sebagai bersubahat dengan diorang. tanggung dosa 2 beb!!!. aku tak kata diri aku baik aku mengaku aku pun jahat jugak tapi tak da la sampai tahap cam2. aku datang merantau sebab nak bela keluarga aku. aku tak ada apa yang dapat aku banggakan. aku belajar pun tak tinggi tapi atas bekalan nasihat mak ayah aku, bermodalkan budi bahasa Insyaallah semua berjalan lancar. macam-macam ragam dalam rumah sewa aku.PENGOTOR, PEMALAS, SELFISH, HOMESICK, mcm-mcm lagilah.
walau macamana pun aku kena lalui jgk benda-benda ni semua. aku yang pilih jalan hidup aku cam nie.kat office cara kat office kt rumah plak cara kt rumah plak. semua nak tunjuk ego masing-masing. ntah la.sampai bila pun tak tahu.


"Bukan senang nak senang, bukan susah nak susah."

1 comments:

Adderly Shaharudin said...

biasala tu kan..nak wat cmne..