THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Saturday 22 August 2009

Asslamualaikum...
Sudah lama rasanya aku tak post kat blog aku...
tetiba ja terigt adakah sesuatu akan berlaku...kuang...kuang...
macam-macam berlaku dalam hidupku...
aku dah x bekerja di bank rezeki aku panjang namanya disana...
tapi aku offer lagi bagus selepas aku berenti bank...
tempat keja baru sekarang...boleh tahan lagi setakat nie...bos pon ok..friendly giler dowh...
syok aku..
aku tak camna nak ubah diri aku untuk jadi berani dan gentlemen...
aku sendiri tak tau apa masalah aku...
dalam keadaan sekarang ini aku mesti buat sesuatu dah tak leh nak malu-malu dah...
banyak member-member aku yang mendirikan masjid...aku ja jgn kata masjid...
tiang masjid pon nampak lagi...
tiap malam aku berdoa agar ditemukan jodoh yang seswai ngan aku...
Insyallah ada hikmah kenape aku masih belum temui cinta sejati aku...
Harap gadis tersebut dapat terima baik buruk aku...Aku tak perfect tak sempurna...aku bukan anak orang kaya bukan anak orang senang...aku merantau dari kampung cari pengalaman hidup tempat orang...ini semua pengalaman hidup sebagai seorang anak lelaki yang menjadi kebanggaan keluarga...

0 comments: